Och fast vi båda vill. Mer än någonting annat. Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Det går bra här. Eftersom Henri-Pierre, min dator, har kraschat så blir det inte speciellt mkt här på nuance. Det blir ingenting rent ut sagt. Jag kan inte blogga utan mina bilder och redigeringsprogram. Jobbigt, men jag ska lämna in HP efter helgen. Vad har hänt annars? Jag har ställt in mig på att det blir Norrköping till hösten. Grafisk design och kommunikation. Tror det kan bli riktigt bra! Typografi, layout, konstvetenskap, interaktiva medier, designprojekt med internationell inriktning, animation och lite avancerad engelska på det. Den 17/08 drar det igång. Annars blir det mest till att jobba på H&M i sommar. Ska försöka klämma in en weekend till Ungern med V och P. Och mysa i Lilleby med S. Om två timmar blir det den sista fikan med det för evigt odöpta gänget på länge. Sadness.

Kommentarer
Postat av: Äm

Åh Henri-Pierre... mår han dåligt igen? Minns Nice. Henri-Pierre är lite labil Udden.

2010-06-22 @ 00:04:30
URL: http://charmelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0